Mexx Laarzen voor Dames
Filter
1
Categorieën meisjes
Categorieën jongens
It started with a kiss…
Hoe het allemaal begon
In 1986 voegde Rattan Chadha zijn mannenmerk Moustache en vrouwenmerk Emanuelle samen tot één merk. Beide merken stonden voor dezelfde levensstijl en zouden als één merk een sterker statement maken. Neem de eerste letter van beide merken en voeg hier twee kusjes aan toe: Mexx.
M(oustache) + E(manuelle) + XX (two kisses) = MEXX
De Mexx levensstijl
Het doel van Mexx is om een casual, moderne levensstijl te creëren. Having fun op een vrijgevochten, optimistische, ruimdenkende én inspirerende manier staat hierbij centraal. Voor mensen die, net als wij, alles uit het leven halen en liever écht zijn dan perfect.
"Wij creëren mode die een weg vindt naar kledingkasten en levens. Stukken die, eenmaal ontdekt, zullen worden bewoond, geliefd, gemengd met anderen en eigendom zullen zijn. Alledaagse mode voor echte mensen."
Everything should be XX
Het is nu meer dan ooit belangrijk om samen te kunnen zijn met je dierbaren. Om samen te lachen en huilen, om te knuffelen en elkaar te kunnen kussen. Mexx plaatst de liefde voor onze dierbaren boven alles. Waar het ooit begon met een kus, is Mexx uitgegroeid tot een merk dat samenzijn met liefdes, familie & vrienden belangrijk vindt. Vanuit dit standpunt bedenken, creëren en verkopen we onze collecties.
Life begins with XX
Op de website van berca.be wordt er gebruikt gemaakt van van cookies. Met deze cookies kunnen wij statistieken bijhouden en ook jouw voorkeuren opslaan. Door op 'Aanpassen' te klikken, kun je meer lezen over onze cookies en je persoonlijke voorkeuren instellen. Kies je voor 'Alle cookies aanvaarden', dan ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons beleid.